Harry Potter and the Deathly Hallows Del 1 Teaser

Harry Potter och Halvblodsprinsen släpptes nyligen på Blu-ray och dvd, på extramaterialet fanns denna ca 1 min långa teaser med. Först är det några producenter och regissören som pratar, och sen kommer teasern, så allt som allt ca 2 min.


Dh Preview One - The best free videos are right here

Jag har läst alla böcker fram till sjätte och har mer eller mindre gillat alla filmer. Första och andra filmen håller väl kanske inte så bra idag, men det kan man skylla på Chris Columbus kanske, del 4 var ingen höjdare heller. Men utöver det har jag tyckt om alla(speciellt del 3 av Alfonso Cuaron och den senaste). Del 1 av The Deathly Hallows ser även mycket lovande ut om man dömer efter teasern, men det är ju inte så konstigt Bill Nighy(äntligen!) är ju faktiskt med.

Första delen av The Deathly Hallows kommer på bio i slutet av nästa år, del 2 sommaren 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0