Trailer till Kevin Smiths Cop Out

Även känd som A Couple of Dicks, men den titeln blev tyvärr ändrad. Nu har Warner Bros släppt första officiella trailern till Cop Out, tyvärr inte en Red band, vilket hade behövts. Väldigt många har redan börjat kasta bajs på filmen och bestämt sig för att säga vad de tycker om filmen innan de ens sett en red band-trailer eller filmen över huvudtaget. Personligen är jag ett stort fan av Kevin Smith, men jag erkänner att trailern var inte den roligaste. Men jag skyller det på idioten som klippte ihop den. Fast jag tycker ändå att filmen verkar lovande, det fanns en del roliga grejer i trailern ändå, synd bara att Tracy Morgan verkar vara lite småjobbig. Jag har kvar mina förhoppningar iaf.
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0