Comic-Con 09: TR2N/Tron 2/Tron heter nu Tron Legacy



Den officiella starten av San Diego Comic-con är idag, och mässan har precis börjat. Just nu har ca 7000 människor suttit och trängts på Disneys panel. De som hade turen att närvara har fått se nya bilder/filmer och info om A Christmas Carol, Alice in Wonderland och Tron, eller ja Tron Legacy som den nu heter. Då det är just Tron Legacy jag är mest intresserad av, är det mest den infon jag har hållit utkik efter. Utöver namnbytet har publiken fått se konceptbilder(en av vilka ni kan se högst upp i inlägget), fått höra om att Daft punk(!!) skriver musiken till filmen, se en helt ny trailer till tonerna av Journey. Filmens hela cast var dessutom där, med Jeff Bridges i spetsen.
I brist på en ny trailer på nätet, så kan ni få se en bootleg från förra årets trailer här. Trots dålig bildkvalitet, och att skärmen är långtborta så ser den fantastisk ut. Jag är relativt hypad(trots att jag inte har sett originalet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0