Comic-Con 09: Teaser trailer till Alice in Wonderland




Uppdatering: Filmbolaget tyckte nog inte om att trailern läckte, så den är tyvärr borttagen nu. Förhoppningsvis dyker den upp någon annanstans snart. Postar trailern igen sen, ifall den dyker upp.

Uppdatering 2: Efter lite detektivarbate av yours truly (Sebastian, inte Jens) har vi nu en fungerande trailer i hyffsad kvalitet. Och jag tänker passa på att delge min åsikt om filmen. Jag gillar varken Alice i Underlandet, Tim Burton, Johnny Depp eller 3D i film. Så jag är ytterst pessimistisk.


Teaser trailern till Alice in Wonderland har läckt lite tidigare än väntat. Det var sagt att den skulle visas upp på comic-con, och för folk som var med i en speciell facebook grupp på nätet. Men den letade sig ut på nätet lite tidigare. Trailern hintar om hur 3D kommer att användas i filmen, med saker som flyger mot en, inte särskilt subtilt med andra ord, "yaay!".. Men filmen ser ganska intressant ut ändå. Matt Lucas är ju med så.
Filmen regisseras av Tim Burton och väntas komma ut i mars 2010(nåja, lär väl bli senare i sverige).

Kommentarer
Postat av: AnnaÅ

=(



vart helt hypad när jag läste ibörjan för jag har peppad den filmen aslänge. sen står det att videon inte funkar. GAH

2009-07-22 @ 22:21:14
URL: http://armedlove.blogg.se/
Postat av: anna

Ah okej nu har jag sett den. Sjukt besviken. Alice i underlandet ska ju vara lite mer åt det läskigare hållet och inte nån plastig bolibompa-3d-skit.

Såg ut som shrek typ.



Bäst för dom att dom gör någonting åt det här, annars känns det ju rätt ovärt.

2009-07-23 @ 07:49:42
URL: http://armedlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0