Live-Action Trailer Till Halo ODST

"'We Are ODST' Death Comes To Us All"

Releasen för Halo ODST, en spinoff till Halo 3, börjar närma sig. Microsoft börjar nu marknadsföra ordentligt, i hopp om ytterligare en storsäljare. Men de behöver nog inte oroa sig, namnet Halo säljer. Marknadsföringen till halospelen har jag alltid gillat, iaf med stilen som de började med inför Halo 3. Och denna live-action trailer är ännu ett steg i rätt riktning tycker jag, den lyckas få mig lite mer hypad på spelet faktiskt.

Trailern är regisserad av Rupert Sanders, som har gjort sig ett namn som regissör genom sina reklamfilmer. Det är han som har regisserade Believe-reklamen för Halo 3 bla. Just nu håller han på att gå över till film, hos Warner Brothers har han 2 projekt på gång, en remake av The Wild Geese och Warrior. Förra månaden rapporterades det att han även ska regissera en film vid namnet The Low Dweller, Ridley Scott och Leonardo DiCaprio ska producera.

 

Den här trailern gör mig dock lite ledsen. Varför kan vi inte få en Halo-film snart?  Det hade varit smått fantastiskt om Neill Blomkamp hade fått fortsätta utvecklingen med Halo-filmen han höll på med. Det positiva man kan se i det hela är att ur askorna av den nedlagda Halo-filmen reste sig District 9, som är en fantastisk film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2009-09-05 @ 04:52:00
Postat av: Felix

Det enda som kunnat förbättra det här vore ett löfte om en långfilm och Nathan Fillion

2009-09-07 @ 13:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0