Sebastian Tipsar Om Saker Som Är Awesome


Jag är på Gotland. Jag hatar tystnaden.

Sidospår åsido, jag är här för att berätta om något jag anser vara värt att spana in. Om jag säger Craig Owens kanske det inte ringer några klockor, men säger jag Chiodos kanske det börja låta lite mer?

Craig Owens är alltså sångare i nämnda band och filar just ny på ett soloprojekt. Den 15 september släpper han sin debut-EP med namnet Με την αγάπη, vilket betyder With Love på grekiska.

Han har nu postat en låt från den kommande EPn på myspace. På den hör vi även Stephen Christian från Anberlin, och när han är inblandad är det alltid instawin. Som man brukar säga på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0